Назад

10 ознак якісного контенту та SEO тексту

Дмитрий Науменко

Дмитрий Науменко

27.12.2017Час читання 3 мин

как написать качественный контент и SEO текстСмисловий та текстовий зміст сайту, його релевантність запитам та очікуванням користувачів є запорукою успішного просування. Якщо на ресурсі розміщенорелевантний SEO текст та якісний контент, можна впевнено прогнозувати високі показники під час ранжирування сайту пошуковими системами.

Як написати текст SEO?

Цікавий, привабливий для користувачів контент автоматично стає дієвим засобом досягнення мети у просуванні сайту. Грамотний SEO текст та якісний контент – ті складові, які змушують користувачів залишатися на сторінці тривалий час, робити активні дії та робити покупки. З іншого боку, на релевантний текстовий матеріал позитивно реагують пошукові системи, які завдяки вбудованим алгоритмам цілком здатні відрізнити рерайт від копірайту. Щоб відповісти на питання, як написати SEO текст, потрібно докладніше розібратися, якими ознаками має якісний контент:

  1. Наявність ключових слів. Семантичне ядро ​​тексту – це слова, які найточніше відображають його загальний зміст, тематику сайту, інформацію про пропоновані товари та послуги. Саме “ключи” абсолютно ідентичні пошуковим запитам користувачів. На них реагують пошукові системи, вибираючи з величезної маси інтернет-ресурсів лише ті, які відповідають запитам користувача.
  2. Відсутність стоп-слів і так званого «словесного сміття», яке не несе особливого значеннєвого навантаження і служить переважно для емоційної передачі змісту. У літературній мові подібні терміни додадуть розповіді «живості» та колориту. Однак пошукова система не оцінить подібні словесні вишукування.
  3. Унікальність. Унікальний контент – одна з пріоритетних вимог пошукових систем, які завжди віддають перевагу. Існує безліч спеціальних сервісів, у яких можна перевірити унікальність тексту. Усі вони працюють згідно з алгоритмами пошуку схожих фрагментів тексту на інших сайтах аналогічної тематики.
  4. Оптимальний обсяг. Зазвичай цей показник варіюється в межах 500-4000 знаків і залежить від конкретних обставин, тематики сайту, виду товарів та послуг, що пропонуються.
  5. HTML-розмітка. TITLE, Description,тег H1 – H6 та інші спеціальні знаки, якими прийнято обмежувати абзаци, списки та інші фрагменти тексту, допомагають машинам ідентифікувати та аналізувати матеріал.
  6. Посилання на інші сторінки сайту. Перелінковка потрібна для повноцінного використання всього ресурсу і для зручності користувача, який без зайвих пошуків може відразу перейти на сторінку з цікавою для нього інформацією.
  7. Вітаютьсязображення в тексті, які полегшують сприйняття матеріалу та роблять його більш видовищним, ефектним та привабливим. Презентабельне оформлення, в якому особливе місце займає інфографіка, забезпечить підвищений інтерес до розміщеного матеріалу.
  8. Відсутність спаму. Кількість ключових слів має суворо дозуватись. Текст, в якому міститься величезна кількість однотипних «ключів», складно читається і не залишить у користувача приємних вражень. Переспам та переоптимізація також шкодять просуванню ресурсу, як відсутність ключових слів. Оптимальною щільністю ключових слів у професійному середовищі прийнято вважати 5-6%.
  9. Корисність користувача. Інформація, що міститься в тексті, повинна бути актуальною і достовірною. Прочитавши матеріал, відвідувач сайту має отримати вичерпну відповідь на всі свої питання щодо компанії, її товарів та послуг, умов оплати, доставки тощо.
  10. Розбивка текстового полотна на абзаци, включення списків та підзаголовків різних рівнів полегшує читання, робить текст акуратним та струнким. Невеликий анонс, «перебивка» блоків важливими фразами та інші нестандартні ідеї оформлення не залишаться непоміченими вдячними відвідувачами сайту.

как написать качественный контент и SEO текстЦіна матеріалу, який виведе ваш сайт на лідируючі позиції в пошуковій видачі, непорівнянна з отриманими перевагами. Збільшення продажу та прибутку безпосередньо пов’язане з релевантністю сайту, тому експерти рекомендуютьзамовити написання текстів професіонали, які зможуть врахувати всі вимоги пошукових систем. Технічне завдання копірайтеру містить інформацію про потрібний обсяг (кількість знаків), ключові слова та особливості оформлення.

Фахівці студії Conversor виконають аналіз контенту, виявлять його недоліки та помилки оптимізації. Наші співробітники підготують тематичний SEO текст та якісний контент, який приверне увагу клієнтів та «сподобається» пошуковим системам. Довірте просування вашого інтернет магазину професіоналам, і вам не доведеться довго чекати на бажаний результат!

 

Сподобалася стаття? Поділитися:

Коментарів поки що немає

Використовуйте всі можливості для просування бізнесу

Напишіть нам і ми розробимо проект під ваші цілі